Driftsforstyrrelser

Opdateret den

Hjemmesiden opdateres normalt ikke i tidsrummet kl. 22-07.

Fejl – generelt

Hvis du oplever fejl med tv, internet eller telefoni er der 95 % sandsynlighed for, at fejlen kommer fra din husinstallation, stikleding eller dit udstyr. Brug derfor checklister og vejledning andre sider i denne søjle.

Tal med din nabo eller genbo: Hvis de oplever samme fejl, er det sandsynligt, at det er en generel fejl. Kontakt evt. FSA Support: 4440 3480 eller support@fsanet.dk. Det er mest sandsynligt, at vi og vore teknikere allerede er bekendt med fejlen og at fejlretning er påbegyndt.

Afbrydelse af tv

Hvis du ikke har tv, men dit internet virker, og der ikke er fejl i din egen installation, kan du alligevel se tv: Brug WebTV http://fsanet.dk/?page_id=1776 eller streaming af DR’s kanaler, http://www.dr.dk/tv/.

Sådan gør vi, hvis der opstår generelle fejl 

Når vi bliver ramt af afbrydelser i el-forsyning, tv, internet og telefoni, går vores teknikere, servicefirmaer og vi straks i gang med at spore og rette fejlene. Det har første prioritet. Vi går derefter i gang med at informere medlemmerne:
(1) Vi skriver snarest noget på forsiden af hjemmesiden. Brug din smartphone eller iPhone til adgang. 
(2) Ellers kontakt Support, som vi orienterer hurtigst muligt.