Vores tv-signaler udsendes på et godt og stabilt netværk, men skulle du få problemer med tv, så start med denne checkliste:
Checkliste, hvis du har problemer med at se tv
- Virker dit internet fra FSA? Hvis internettet er OK, skal dit tv også virke.
- Tjek om alle kabler er tilsluttet korrekt (at de f.eks. ikke er vippet ud, mens man kom forbi med støvsugeren).
- Er forbindelserne i orden og strammet til?
- Sluk for tv eller boks (tag strømmen helt fra), vent ca. 10 sek., tænd igen og se om dit tv så virker.
- Tjek om kablet der går op til dit tv er blevet bøjet/knækket for meget. Det kan give dårlige billeder (pixeleringer).
- Sæt dit tv til den første stikdåse i huset. Virker det?
Hvis ovenstående ikke hjælper, så kontakt:
FSA support
Ring 4440 3480, tryk 1. Support er åben for telefonisk hjælp:
Hverdage kl. 10.00 – 16.00 og 17.00 – 20.00.
Lørdage, søndage og helligdage: kl. 10.00 – 14.00.
Eller send mail når som helst til mailto:support@fsanet.dk
Support dækker alle medlemmer af FSA og er gratis for det enkelte medlem.
Tv-support omfatter fejlafhjælpning, der vedrører tv-forbindelsen. Det vil sige frem til stander i skel hos det enkelte FSA-medlem. Samt tilkald af tekniker, se nedenfor, hvis det ønskes af medlemmet.
Tv-support omfatter ikke indstilling af tv eller andre enheder, der kræver tilstedeværelse hos medlemmet, f.eks. ikke indstilling af kanaler.
Indstilling tv-kanaler!
Se din TV manual eller find eventuelt vejledning via youtube.com
Se også næste undermenu: Husinstallationer – fejl.
Professionel hjælp til TV!
Hvis du vil have hjælp professionel hjælp, så kan du nu kontakte , vores tekniske leverandør KK-Partner, send en e-mail til service@kk-partner.dk eller kontakt dem på tlf. 75 38 14 14,
Se deres services på deres hjemmeside www.kkpartner.dk
KK-Partner kan måle med professionelt udstyr og stiller diagnosen, hvis der er fejl.
Du kan indhente priser direkte fra KK-Partner.