Problemer med tv

Vores tv-signaler udsendes på et godt og stabilt nerværk, men skulle du få problemer med tv, så start med denne checkliste:

Checkliste, hvis du har problemer med at se tv

  • Virker dit internet fra FSA? Hvis internettet er OK, skal dit tv også virke.
  • Tjek om alle kabler er tilsluttet korrekt (at de f.eks. ikke er vippet ud, mens man kom forbi med støvsugeren).
  • Er forbindelserne i orden og strammet til?
  • Sluk for tv eller boks (tag strømmen helt fra), vent ca. 10 sek., tænd igen og se om dit tv så virker.
  • Tjek om kablet der går op til dit tv er blevet bøjet/knækket for meget. Det kan give dårlige billeder (pixeleringer).
  • Sæt dit tv til den første stikdåse i huset. Virker det?

Hvis ovenstående ikke hjælper, så kontakt:

FSA support

Ring  4440 3480, tryk 1. Support er åben for telefonisk hjælp:

Hverdage kl. 10.00 – 16.00 og 17.00 – 20.00.

Lørdage, søndage og helligdage: kl. 10.00  – 14.00.

Eller send mail når som helst til mailto:support@fsanet.dk

Support dækker alle medlemmer af FSA og er gratis for det enkelte medlem.

Tv-support omfatter fejlafhjælpning, der vedrører tv-forbindelsen. Det vil sige frem til stander i skel hos det enkelte FSA-medlem. Samt tilkald af Digital Installation, hvis det ønskes af medlemmet.

Tv-support omfatter ikke indstilling af tv, der kræver tilstedeværelse hos medlemmet, f.eks. ikke indstilling af kanaler.

 

Indstilling tv-kanaler

Vores tekniker Jesper Balzer tilbyder indstilling af tv. Ring 4440 3480, tryk 2. Eller send mail til teknik@fsanet.dk. Pris 300 kr. inkl. kørsel.

 

Se også næste undermenu: Husinstallationer – fejl.


Opdateret 20.2.2018